Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(5)
Wypożyczalnia Koło
(1)
Wypożyczalnia Turek
(1)
Autor
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Kaplan Robert S
(1)
Krishnan M.S
(1)
Kumar V
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Norton David P
(1)
Prahalad C.K
(1)
Płonka Michał
(1)
Szeworski Adam
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Lojalność konsumentów
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Przedsiębiorstwa
(2)
Biznesplan
(1)
Innowacje
(1)
Kadry
(1)
Klientela
(1)
Konkurencja
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing relacyjny
(1)
Motywacja pracy
(1)
Obsługa klienta
(1)
Programy lojalnościowe
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przepływy kapitałów
(1)
Relacje z klientami
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Podręczniki
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing / Wydawnictwa Profesjonalne PWN)
Bibliogr. przy rozdz.
Przemieszczanie się siły nabywczej i samych klientów może być spowodowane wieloma przyczynami, może mieć różne natężenie i przyjmować różne kierunki. Przekłada się to na wzrost lub spadek popytu na produkty i usługi konkretnych firm, jak również na poziom i czas trwania lojalności ich klientów. Popyt migruje od branż przestarzałych technologicznie do branż nowych; od krajów, gdzie przyrost naturalny jest niski lub ujemny, do krajów o wysokim przyroście naturalnym; od krajów gdzie dochody ludności obniżają się, do krajów w których te dochody rosną. Popyt przemieszcza się również w ramach jednego kraju jako wynik redystrybucji dochodów ludności i zmian w stylu życia i nabywania. Wszystko to wpływa i będzie wpływało w przyszłości na migrację popytu, przepływ kapitału, a w konsekwencji wartość przedsiębiorstwa. Niniejsza publikacja wskazuje najważniejsze trendy, na które, zdaniem autorów, warto zwrócić uwagę zarządzając nowoczesnym przedsiębiorstwem XXI wieku, działającym w zglobalizowanej gospodarce. Książka adresowana jest do: Ćwyższej i średniej kadry menedżerskiej, Ćczłonków rad nadzorczych, inwestorów i doradców, osób odpowiedzialnych za budowę wartości przedsiębiorstw, Ćsłuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki zarządzania wartością przedsiębiorstwa, marketingu wartości oraz zarządzania wartością klienta, Ćstudentów - nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry akademickiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92096 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwa Profesjonalne PWN)
Autorzy przedstawiają szczegółowo opracowany plan, który pozwoli przedsiębiorstwom skutecznie wprowadzać w życie nowe strategie, monitorować je i w razie potrzeby modyfikować. Posługują się licznymi przykładami ze świata biznesu. Dokumentują swoje wnioski doświadczeniami firm, które zdecydowały się na wprowadzenie w życie ich wskazówek dotyczących strategii. Jest to książka o tym, jak sprawić, by strategia äzakorzeniła sięö w firmie i zaczęła przynosić efekty. To doskonały äpodręcznikö dla menedżerów, który uczy skutecznego działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92329 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing / Wydawnictwa Profesjonalne PWN)
Bibliogr.s. 223-225.
Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu wiele wskaźników, wśród których jeden jest kluczowy: wartość życiowa klienta (Customer Lifetime Value, CLV), definiowany jako wartość zaktualizowana netto przyszłych zysków z każdego klienta. Autor publikacji, czołowy innowator w dziedzinie marketingu przedstawia, jak zbudować dalekosiężne strategie marketingowe oparte na CLV i zastosować je do jednoczesnego zarządzania zarówno relacjami, jak i zyskownością klientów. Książka jest napisana przejrzystym językiem, zawiera przykłady z praktyki biznesowej. To obowiązkowa lektura dla tych menedżerów, którzy chcą poprawić wyniki finansowe przedsiębiorstw przez wzrost zyskowności klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92331 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45687 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. HR)
Bibliogr. s. 335-345. Indeks.
Rozdziały: 1. Zmiany w zakresie funkcji personalnej w przedsiębiorstwie ; 2. Mierniki funkcji personalnej ; 3. Satysfakcja pracowników i jej wpływ na motywację do pracy ; 4. Istota i znaczenie modeli kompetencyjnych w zarzadzaniu kapitałem ludzkim ; 5. Rekrutacja, selekcja i procesy redukcji w polskich przedsiębiorstwach ; 6. Zmiany w zakresie funkcji oceniania ; 7. Szkolenia i rozwój pracowników w polskich przedsiębiorstwach w dobie gospodarki wiedzy ; 8. Motywowanie pracowników ; 9. Zarzadzanie wiedzą ; 10. Konflikt w organizcji ; 11. Zarządznie różnorodnością ; 12. Kreowanie innowacyjnego środowiska pracy ; 13. Zmiany na rynku pracy a konieczność budowania marki pracodawcy ; 14. Założenia badawcze i metodologia badań.
Dla specjalistów z działów HRM, doradców personalnych, studentów zarządzania, doktorantów, kadry akademickiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94515 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36703 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwa Profesjonalne PWN)
Autorzy książki proponują oryginalne podejście do zarządzania przedsiębiorstwami w nowym otoczeniu konkurencyjnym, w erze globalizacji i dynamicznego rozwoju technologii informatycznych. Koncentrują się na sposobie tworzenia strategicznego kapitału firm opartego na innowacjach, powstających dzięki wykorzystywaniu zasobów globalnych oraz współtworzeniu wartości przez klientów. Przedstawiają nowy model innowacji, nazywając go nowym gmachem innowacji. Jest to kolejny model w naukach o zarządzaniu, wpisujący się w takie przełomowe koncepcje zarządzania, jak piąta dyscyplina, czy strategia błękitnego oceanu. Jego zaletą jest logiczna konstrukcja oraz prostota, co niewątpliwie zwiększa jego przydatność w praktyce. Teoretyczne rozważania autorzy wspierają licznymi przykładami firm z różnych branż, w tym wielkich korporacji ponadnarodowych. Opisują m.in. takie przedsięwzięcia, jak iGoogle, Facebook czy MySpace. Książka jest adresowana do: Ćkadry menedżerskiej wyższego i średniego szczebla, zwłaszcza osób kierujących działami B+R, Ćsłuchaczy studiów podyplomowych z dziedziny szeroko rozumianego zarządzania, Ćstudentów, doktorantów, kadry akademickiej, Ćprzedsiębiorców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92402 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej